WANNA DO SOMETHING RIGHT, BUT WE COULD DO SOMETHING BETTER

2kommentarer

Holaaaa amigos!
Idag har jag haft en såkallad "kick off" i skolan! Vi ettor delades in i 6 olika grupper och fick gå runt på en poängjakt i stan haha. Vi skulle bl.a. gå in i Apple-butiken och fråga om de sålde apelsiner, ha en springtävling med en främling på 10 meter, prata med samt bli arg på en biljettautomat på centralen och dansa kycklingdansen med 3 främlingar. Haha, var faktiskt ganska roligt. Man fick olika mycket poäng beroende på vad man gjorde, och min grupp kom på andra plats! Wohoo! 
Så nu är jag ganska nyss hemkommen och ska sätta mig för att göra lite läxor. Om två timmar ska jag ut och träffa en polare och ikväll blir det gymmet. Så ja, idag är en helt okej dag. Hur har ni det? :)
 
Jag idag haha, fastnar inte riktigt på bild...
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

03 Sep 2013 17:40

Hahahah fan vad kul, fast fett pinsamt.. Vi har inte gjort något sånt/blivit nobbade :( Fast vi har gjort en del kul ändå haha, typ man skulle springa en runda hela klassen fastbundna i varandra hahhah... Hur känns det i klassen nu då btw? c:

Din syster

04 Sep 2013 08:28

DUUU ÄR SÅÅÅ SNYGG BABY

Kommentera

Publiceras ej