THERE'S NO TIME FOR US.

1kommentarer

Tycker denna bilden är så himla "smygful"? Haha, kan inte beskriva det..

Hejsan!
Sitter just nu och tittar ut i det märkliga sommaren-går-över-till-höst-vädret och lyssnar på Broder Daniel. Visst, hösten är superdupermysig - älskar alla snygga höstplagg, att dricka kaffe och läsa en mysig bok eller att stanna inne hela dagen för att kolla på serier. Men det är fortfarande något med hösten jag verkligen inte tycker om, kan bara inte sätta fingret på vad.. Är ni taggade inför hösten?
Så just nu städar jag på rummet också för att få fint och fräscht inför höstens pluggande. Vi har faktiskt knappt fått några läxor alls, och de vi har fått är såna man är klar med på 10 minuter liksom. Så jag känner att när jag fortfarande har tiden för det kan jag lika gärna göra en "grovstädning", haha. Skulle ni vara intresserade av en roomtour förresten? Men aja, nu ska jag fortsätta städa innan jag beger mig mot gymmet. Kramar!
 
Dagens låt ♥

XOXO S

1 kommentarer

Norea

02 Sep 2013 19:21

Smygful? Snarare skitsnyyyygg

Jaa gör en roomtour c:

SV: Jo det har jag haha ^^ Haha fast det gör ju jag med, hos mamma måste jag alltid gå upp typ halv sex såå...

Kommentera

Publiceras ej