PORTKOD 1321

3kommentarer

Ny favis..
 
Har ni sätt Portkod 1321? annars måste ni verkligen göra det. Det är en svensk-serie som handlar om flickorna Agnes och Steph. De är 16 år och har precis gått ur nian. Dem avskyr varandra från början av serien men sen ändras det. Dem träffar några killar i ett band och Agnes faller direkt för bandets sångare och Steph för en annan bandmedlem. Med i serien är band annat skådispelarna Happy Jankell och Freddy Åsblom (ni vet han som spelar Ville i Livet enligt Rosa). Den är veeeerkligen hur bra som helst. Det som är lite tråkigt är att det bara finns 10 avsnitt och att avsnitten är mellan 10-15 minuter. Men rekommenderar er starkt till att se den!
 
 
Alla avsnitt finns att se på youtube. Men jag lägger upp första avsnittet här så att ni lätt hittar!
 
 
 
 
Har ni redan sätt Portkod 1321? vad tyckte ni?
 
XOXO M

3 kommentarer

Norea

03 Sep 2013 17:35

Har faktiskt aldrig sett den, hatar verkligen svensk film hahaha så patetiskt dåligt.. Enda jag tyckt om är Kommissarie Späck, Kronjuvelerna och Tatuh haha! Men kanske ger den en chans någon gång, du tycker alltså inte att skådespelarna är gräsligt hemska haha?

SV: Menar du de jag gjorde på polyvore eller...? Tack iaf haha :D

199kr på H&M tror jag! c:

Jaa kul att ni vill vara med!

Silvia

03 Sep 2013 19:04

Allt bra?? Checka in på min blogg med, kramis :D

Silvia

03 Sep 2013 19:04

Allt bra?? Checka in på min blogg med, kramis :D

Kommentera

Publiceras ej