OUTFIT OF THE DAY | TISDAG

2kommentarer

Skjorta - Lindex (mammas) // kjol - H&M // strumpbyxor - oklart // rosett - vet ej // armband - ur & penn
 
Yooooo!
Tänkte att eftersom jag börjar 12.30 kunde jag lika gärna slänga iväg ett litet inlägg. Hur är det med er? Med mig är det rätt okej! Är supertaggad inför min första lektion - psykologi, hehe. Idag slutar jag 16.30 så efter det ska jag direkt hem och plugga. Det känns lite som att mitt liv går i cirklar för det händer inget nytt typ, haha? Går upp, går till skolan, kommer hem, pluggar och varannan dag gymmar jag också. Ibland blir det något tv-serie avsnitt också. Lite tråkigt. :| Vad gör ni när ni kommer hem från skolan, bortsett från att plugga?
 
XOXO S

2 kommentarer

♫♪ sandra

10 Sep 2013 13:20

fint!

Nanna

26 Oct 2013 21:25

Här tar man sin lilla systers rosett!

Kommentera

Publiceras ej