OUTFIT OF THE DAY | MÅNDAG

3kommentarer


Jeans - Dr Denim // vitt linne - Gina Tricot // mörkblå stickad tröja - Lager 157
Tjena!Idag bar jag denna simpla men snygga höstoutfiten i det regniga vädret. Har haft en riktigt chill dag, först teoretisk idrott, sedan lunch och sist engelska då vi (som sagt) arbetar om London. Hihi. Nu har jag en liten minilista på saker jag ska hinna med innan jag beger mig mot gymmet ikväll så borde nog skynda på lite. Undrar för övrigt om ni har något sorts önskeinlägg som vi kan förverkliga? Eller är det någon inläggstyp vi redan har som vi skriver om för sällan - eller kanske för ofta? Kommentera mera! 
XOXO S

3 kommentarer

Norea

16 Sep 2013 17:50

Njä, jag har väl redan gett mina förslag typ haha c: Men inlägg man lagt mycket tid på är alltid de bästa inläggen! Sen spelar det inte så stor roll om det är typ om tips, favoriter eller åsikter. Så länge det är bra skrivet och typ bra bilder ^^

SV: Men för att veta om det är värt det antar jag att du måste väga alternativen, alltså skulle du bli mer ledsen om du inte blev vald igen än vad du skulle bli glad om du blev det? Om du fattar vad jag menar haha

Lång historia som sagt :/ Kanske kan skicka en video någon gång jag är ensam hemma om mitt mobilminne tillåter det haha ♡

FlizanLizan

16 Sep 2013 21:46

sv: den e tråkig det visas bara samma sak hela tiden plus att den är lite porrig haha :P

♫♪ sandra

17 Sep 2013 00:39

mysig outfit!

Kommentera

Publiceras ej