NEW IN: TAVELLIST

1kommentarer

För några veckor sedan var jag på Ikea. Då införskaffade jag mig en tavellist. Hur snyggt som helst och tar nästan inte upp någon plats alls på väggen. Perfekt förvaring för små saker eller prynader. Själv valde jag att ställa dit fyra gulligt muggar jag köpte för ett ex antal år sedan. I muggarna har jag lite gott och blandat. Ögonfransböjare, mascaror, läppglans osv. Sen har jag även gjort en liten yankee candle pyramid bredvid. Deffinitivt en av favorit detaljerna i mitt rum.
 
Tavellist-ikea-35kr
muggar-minns inte tyvärr-50kr styck
yankee candles samplers-yankee candle-30kr styck
 
XOXO M

1 kommentarer

Norea

08 Sep 2013 09:31

Snyggt, funderar också på att skaffa en sån :D

SV: Ja den är jättebra :')

Samma här, fast den kostar bara 700kr om man vill köpa ut den ^^ Aa, det kan jag göra!

Kommentera

Publiceras ej