MY YANKEE CANDLE FAMILY

2kommentarer

Jag är ljusberoende. Jag älskar ljus i alla färger, former och dofter. Så sjukt mysigt. Tycker verkligen alla skall unna sig doftljus, ren Vardagslyx. Min absoluta favorit är Yankee candles. Dock är de väldigt dyra men värt varje krona. Här har ni min yankee candle familj..
 
Alla doftar helt underbart och precis som de beskrivs. Loves me, loves me not luktar tillexempel precis som prästkragar på midsommar och Red velvet luktar exakt som nybakta cupcakes. Lovely!
 
 
tarts-20kr styck
samplers-30kr styck
small jar - ca 130kr styck
medium jar- ca 230kr styck
large jar- ca 290kr styck
 
Vet inte exakta priser men på ett ungefär :)
 
 
XOXO M
 
 
 
 

2 kommentarer

Linda

08 Sep 2013 19:53

Tack. härliga ljus

Norea

09 Sep 2013 17:33

Förstår mig verkligen inte på er som lägger pengar på typ ljus och skönhetsgrejer som hudkräm osv, för mig betyder det typ bara att man är rik och bortskämd om man köper sånt haha......

Kommentera

Publiceras ej