MINA TRE FAVORITSERIER

2kommentarer

 
1. Gossip Girl. Utan någon som helst tvekan står GG på nummer ett. Just nu är jag på säsong 5, så kan inte uttrycka mig om hela serien; men den handlar om massa rika ungdomar i NY. Tycker GG är den svåraste serien någonsin att förklara haha men huvudkaraktärerna skulle jag ändå säga är Blair, Serena, Chuck, Nate och Dan. Det handlar då om deras liv, massa draman, kärlek, vänskap, problem osv.. Världens mest awesome serie!!! Se den!
 
 
2. Pretty Little Liars. Åh vad jag älskar PLL! Denna serie handlar om dessa fyra tjejer ^^^ främst, vars kompis Alison dör (eller...?) och efter hennes död får de en massa märkliga meddelanden signerade med "- A" i slutet. En del hot hotas de med, en del hemligheter avslöjas osv.. Denna serien är riktigt spännande ibland för er som gillar sånt! Sedan bara mååååste man kolla pga Ezra (Ian Harding) som är som en stor gullig nallebjörn. Rekommenderar verkligen denna!
 
 
3. Sherlock (BBC versionen). Denna serien är ren jäkla perfektion. Denna skiljer sig rejält mycket ifrån GG och PLL som det ändå kan finnas likheter mellan.. Sherlock handlar alltså om en detektiv vid namn Sherlock Holmes och hans kompanion John Watson som löser en massvis med brott. Den utspelar sig i London (♥) och är bara helt genial. Varje avsnitt har en ny historia men ändå så hänger allting ihop.. Den kan vara lite "läskig" (jag tycker inte det, men vet folk som gör det) såå är ni känsliga mot sånt kanske jag inte rekommenderar den.. Men annars: se den, se den, se den!
 
XOXO S

2 kommentarer

♫♪ sandra

03 Sep 2013 15:06

- jadu enligt spotify så mando diao,backstreet boys och fall out boy :) sj?

Norea

03 Sep 2013 17:36

Åh Gossip Girl och PLL <3 Ok men deal jag kollar på Sherlock så kollar du på Vänner eller DH? ;;;

Btw är dina inlägg så snygga Saga!!

Kommentera

Publiceras ej