MINA FAVORITSKAL

3kommentarer

Skal 1&2 - marknad // 3 - Primark // 4 - Teknikmagasinet // 5 - London
 
Om det är något jag är heeelt obsessed med, så är det skal! Bortsett från dessa har jag säkert 10-15 till. Dessa är dock de jag använder oftast. Tycker att alla (förutom möjligtvis tvåan, haha) är rätt lättmatchade och jag tycker det är supersnyggt när skalet matchar till sin outfit. Jag tycker det gör en "extra touch" liksom. Ni som också har iPhones eller andra mobiler som tillåter skal, har ni många eller ni håller er till ett?
 
XOXO S

3 kommentarer

Norea

19 Sep 2013 17:20

Åh, den längst till höger är assnygg :') Hah, jag har typ 5st kanske, men de flesta är sönder.. Använder bara ett i taget till jag tröttnar/det pajar och sen byter jag till ett nytt. Skulle aldrig kunna byta typ varje vecka eftersom det är så jävla svårt att ta bort dem xD

FlizanLizan

19 Sep 2013 17:33

sv: hehe aa :)
allt bra idag? :)

Sofie

19 Sep 2013 22:11

Jag har också många, mycket roligare att kunna byta ju :D

Kommentera

Publiceras ej