MIN FAVORITDEL AV MITT RUM

2kommentarer

 
Hehehe, jaa.. Det är lite "småstökigt" nu, men mitt skrivbord är definitivt min favoritplats i mitt rum. 
Tips! Gör som jag och sätt upp post-it lappar med era läxor på. Min handstil är hemsk haha, men man blir iaf påmind om dem. Plus att då ser man verkligen hur många läxor man har, så att man inte gör (som jag brukar göra..) och skjuter upp dem hela tiden. 
(om ni undrar vad det står på japanska, står det "war is over", läs mer om det här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Happy_Xmas_(War_Is_Over)
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

04 Sep 2013 16:55

Gud vad fiint :D Haha btw så heter det ju spanskläxa, tyskläxa osv (a)

Norea

04 Sep 2013 17:50

SV: Åh, typ tack haha :D Jaha men ändå konstigt, för det känns typ som jag haft min klass och mina lärare och lokalerna i i alla fall flera månader :o Vaa men jag tyckte du skrev förut att det kändes bättre nu och du ville gå kvar? Men aa om du vill byta så! Men till vilken skola då? Alltså du tyckte väl typ om själva skolan du går i men inte klassen så varför byter du inte bara klass? :o

Har du och Thilda inte tittat något på idol i år förresten? :o

Kommentera

Publiceras ej