LOVE IS A LOSING BATTLE

3kommentarer

Kjol (klänning) - Cubus // tröja - Pull&Bear // strumpbyxor - vet ej // kängor - Dinsko tror jag
 
Bonjouuuur kompisar!
Har varit rätt kasst med uppdateringen på sistone.. fullt medveten om det, men har bara känt mig så trött rent allmänt de senaste dagarna och inte orkat med bloggen. Men men. Nu bloggar jag! Idag är det europeiska språkdagen så min skola hade workshop hela förmiddagen och sedan for vi till Malmö för att få veta lite mer om hur det är att studera utomlands.. Funderar faktiskt på att skippa London nästa år och istället vänta tills universitetet och plugga där då. Känns som att det skulle vara lite bättre. Efter det åkte jag hem med Ida, Isabel och Linn och ikväll ska jag och mamma antagligen till stan. (min bästis har fyllt hela 17 och jag behöver ett par saker!) så vi hörs! Ta hand om er!!
 
XOXO S

3 kommentarer

Norea

26 Sep 2013 19:41

Ja speciellt från Thilda som inte bloggat på typ 10 dagar?? :(

Och jag är också sjukt sugen på att plugga utomlands efter gymnasiet :')

SV: Haha ja, det är väl typ Uppsalas också iofs..

Hm, tycker nog mest om ettan och tvåan som det känns nu haha (a) Vet dock inte hur mina pengar ska räcka till någon av dem :(

Alltså det känns väldigt blandat faktiskt! Jag har jättesvårt för förändringar och har aldrig flyttat förut eller så, så det känns asläskigt och overkligt haha.. Förut har det mest känts kul men nu när det verkligen är så nära börjar jag bli himla emotionell och sista dagen tänkte jag liksom på allt jag gjorde och att det var sista gången jag gjorde det haha :( Men det ska bli skönt att flytta till stan och få eget rum osv, eftersom vi delade på en liten tvåa förut, så det blir säkert bra när jag vant mig!

FlizanLizan

26 Sep 2013 23:00

sv: tack :D

FlizanLizan

26 Sep 2013 23:00

sv: tack :D

Kommentera

Publiceras ej