I'LL BE YOURS UNTIL THE SUN NO LONGER SHINES

1kommentarer

Fastnar inte på bild idag, haha..
 
Hejsan!
Idag har det varit såpass kallt att jag faktiskt frysit när jag vart klädd i mössa och jacka. Känns som att det var ett tag sen, haha. Idag har i vilket fall varit en lugn dag - spanska och svenska, slutade kl 11, åt lunch hos farmor, träffade en kompis och köpte matsäck inför imorgon. Nu är jag hemkommen och funderar på om jag ska släpa mig till gymmet ikväll, heheh.. Är faktiskt riktigt trött så tror det kanske blir en tv serie-kväll annars. På tal om tv serier - vill ha tips på nya! Ni behöver inte rekommendera PLL, Gossip Girl, Vampire Diaries, Sherlock eller Skins eftersom det är serier jag redan sett/kollar på. Kan ni några andra ni kan tänka er att jag kan gilla - hjälp!

XOXO S

1 kommentarer

Norea

19 Sep 2013 19:14

Vänner, Desperate Housewives, Life Unexpected och Brothers & Sisters!!!

SV: Ja självklart! Messa?

Njej haha.. Kanske har mer än 5 men inte över 10 iaf xD Mina är inte det iaf :o Måste typ hålla på och lirka med en kniv i en halvtimme xD

Åh tack :D ja visst är dem!

Kommentera

Publiceras ej