IF HE CREATED LENNON, WHY'D HE GO AND MAKE A HITLER?

4kommentarer

 
Tjääänna!
Just nu sitter jag iklädd min rosa Ziperall (samma sak som OnePiece fast annat märke), dricker kaffe, lyssnar på Mac Miller och bara softar. Har en riktigt skön slappedag idag helt enkelt. Ikväll åker jag dock in till stan för att gå en runda på Kulturnatten, får se vad som händer då. Tror inte jag stannar länge dock haha. Nä så nu i eftermiddag planerar jag på att fixa lite smått och gott samt skapa ett par tidsinställda. *så intressant liv* Vad gör ni andra idag? :)
 
XOXO S

4 kommentarer

Norea

21 Sep 2013 17:39

Åhh ditt hår är verkligen to die for. Ditt allt också iofs :(

Vad gör man på Kulturnatten i Lund då? :D

SV: Jag gillade också henne, Anxara, men hon har åkt ut :(

FlizanLizan

21 Sep 2013 18:35

sv: härligt, jora allt e najs :D
idag har jag spelat match och i morgon ska jag övningsköra med min pappa :P

Elin

21 Sep 2013 18:57

fin blogg!:)

Elin

26 Sep 2013 17:10

tack, hur har din dag varit?:)

Kommentera

Publiceras ej