HUR JAG REDIGERAR MINA BILDER

2kommentarer

Först går jag in på picmonkey.com där jag faktiskt redigerar alla mina bilder. Tycker det är ett jättebra och enkelt program + det är gratis!
 
 
Sedan väljer jag en bild som nu fick bli på Ariana Grande och Mac Miller, då bilden automatiskt kommer in under fliken "Basic Edits". Såhär ska det se ut då. Sedan går jag in under Exposure och Brightness och ändrar Brightness från 0 till 30. (där jag gjort den svarta rutan)
 
 
Såhär blir skillnaden! Detta är faktiskt allt jag gör med bilderna jag lägger ut här. Vad tycker ni, blir det bättre eller ser det jättekonstigt ut? Personligen gillar jag när det är lite ljusare, det sätter en gladare touch på bloggen tror jag! 
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

08 Sep 2013 10:28

Tycker det är jättesnyggt! Fast mina bilder känns inte lika fina när jag redigerar dem haha ;__; Och dessutom känns det lite drygt att gå in på en sida på internet varje gång haha, så jag fortsätter nog med mitt Picasa ett tag till :'D

Kajsa

08 Sep 2013 16:09

Fin redigering =)

Kommentera

Publiceras ej