HONEYMOON AVENUE

1kommentarer

Dagens outfit: klänning - Cubus // stickad tröja - Primark (London) // strumpbyxor - oklart

Tjena allihopa!
Idag är det onsdag och jag har haft min "längsta dag", började 9.20 och slutade 16.00. Har varit en relativt okej dag, haft filosofi x 2, matte och svenska samt världens tråkigaste håltimme, haha. Filosofi är verkligen ett av mina favvisämnen - tycker det är så grymt intressant att spekulera kring allting! Trots att det kan bli lite småjobbigt ibland.. heheh. Såå nu när jag kommit hem har jag snackat med Thilda i telefon och nu ska jag väl snart äta mat, efter det blir det läxor och sedan Gossip Giiiiiirl.. Wohoo! Hur ser era skoldagar ut? Börjar ni för tidigt, slutar ni för sent, har ni några nya ämnen osv? :)
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

04 Sep 2013 19:08

Snygg outfit *-*

Jag har faktiskt ganska bra schema! Har sovmorgon till 10 typ varannan dag och sen börjar jag 08:30 de andra, och slutar 14:30 alla dagar i princip förutom måndagar då jag slutar 16! Så har mycket kortare dagar än nian c: Fast nu har jag mindre hål också vilket jag tycker är bra! Vad har ni för ämnen i ettan förresten? :o Vi har bara historia, engelska, svenska, psykologi, nk, matte, moderna språk och en halv kurs idrott

SV: Ja testdag kan ju inte skada, men om du nu avgudar skolan varför vill du då byta haha? :o

Jooo men fattar inte varför då du älskade X Factor?? Det är ju precis samma grej fast Idol är bättre, typ mer personligare och äkta och mer ordentligt med teman osv och inget fjanteri med coacher xD Ja vet vilka du menar! Han som sjöng Kyss mig heter Johan c:

Kommentera

Publiceras ej