EN LITEN LISTA

0kommentarer

10 saker du tycker om:
London
Flygplatser med massa affärer
Att stå längst fram på konserter
Brittiska accenter
Saker som doftar gott! (parfymer, bodylotions, doftljus osv)
Feminism ♥
Att gymma
Min säng, heheh
Victoria's Secret 
Rappare som rappar riktigt snabbt!!
 
9 saker du vill göra innan du dör: 
Resa jorden runt
Simma med delfiner
Lyckas med att bli psykolog
Rädda någons liv
Färga mitt hår i nån crazy färg!
Köpa en stooooor lägenhet i Londonnn
Träffa Mac Miller
Vara statist i någon stor film/tv-serie
Hitta en talang som jag är riktigt bra på
 
Bilden är från weheartit
 
8 saker du är beroende av:
Kaffe hahaha
Instagram!!! Är inne där ca 97% av min vakna tid (heter Jedwartized där)
Ariana Grande's nya album ♥
Gossip Girl
Mina Nivea-lip butters
Min mobil, utan tvekan.. klarar knappt en timme utan den lol
Nuttis-bilder på mina babes Mac Miller och Ed Westwick
Min moroccan oil
 
7 sätt att vinna ditt hjärta:
Vara romantisk as fuck
Ska kunna få mig att skratta
Respektera vad jag tycker om och bryr mig om
Vilja gå på konserter med mig!!!!!!
Vilja cuddla jättemycket meheheh
Vara intresserad i samma saker som jag
Minnas småsaker om mig
 
6 ord som beskriver dig:
Övertänkande
Självkritisk haha
Lång
Fangirl..
Galen (när man väl lärt känna mig)
.. Kommer inte på mer :( sry guys
 
Fattar ej varför jag börjat ta bilder från denna vinkeln man ser ju jättekonstig ut lol
 
5 saker du tycker minde om:
Cancer
Könsdiskriminering
Dömande människor
Djurplågeri
Våldtäkter
 
4 av dina senaste köp:
Hollister-tröja
En "5 Subject Notebook"
Läkerol haha
Överstrykningspennor
 
Tiger - 40 kr
 
3 saker du inte klarar dig utan:
Familj och vänner
Musik
Internet
 
2 saker på din önskelista:
Juicy Couture-parfym
Ett par Dr Denim-jeans
 
1 bra serie:
Gossip Girl mmmmm
 
XOXO S

Kommentera

Publiceras ej