EN GÅNG VAR DIN HISTORIA OCKSÅ MIN.

2kommentarer

 
Hola bloggisläsare!
Ledsen för att det inte blev någon bloggning igår men *turns on the personal-mode* jag mår helt ärligt rätt kasst just nu.. Såå. Ja. Har så lite ork för saker så som bloggen, men ska försöka få igång det igen. Idag var jag iaf i skolan och det var ganska lugnt. Ser faktiskt fram emot fredag då alla ettor och tvåor ska åka till ett slott (typ?) längre upp i Skåne för att ha en mer kreativ dag. Tror det kan behövas för min del.. Hehe. Har faktiskt inget mer att skriva eftersom mitt liv är rätt drygt atm, men ska göra några kreativa senare ikväll. Vi hörs!
 
XOXO S

2 kommentarer

FlizanLizan

18 Sep 2013 18:36

sv: jag med, dom e röda :D

Norea

18 Sep 2013 20:20

Vill du prata? :(

SV: Ja, det tycker jag du lyckas med också :D

Ja haha :') Ascoolt för de är liksom ganska kända och vi fick träffa dem helt själva och ganska länge ändå *-*

Kommentera

Publiceras ej