AS LONG AS I'M THE NAME ON YOUR TATTOOED HEART

3kommentarer

Lite halvfula snabba bilder jag tog, hehe..
 
Tjenahejsan!
Idag är det måndag och jag känner mig suuuupertrött. Hela dagen har känts så himla seg på något sätt. Har däremot haft världens bästa engelskalektion idag - vi ska göra ett projekt som heter "A trip to London"!!!! Haha, när min lärare sa det flämtade jag till jättehögt, känner mig så himla töntig ibland när det gäller fandoms och saker jag älskar. :( Men gud, är så himla exalterad inför detta! Sen nu har jag kommit hem, det började regna (♥) och jag har småplockat lite på rummet. Känns som att jag städar typ hela tiden? Haha.. Men ikväll blir det gymmet och tv-serier. Ska förresten börja kolla på en ny tv-serie - The Vampire Diaries, har någon av er sett den? Är den bra? 
 
XOXO S

3 kommentarer

Daniella

09 Sep 2013 16:17

Åh tack så mycket! Jag använder en mascara från Benefit som heter They're real. De finns och köpa på Sephora på biblioteksgatan för runt 200-lappen :)

Norea

09 Sep 2013 17:24

Vad är det för projekt då? :D

SV: Har ju som sagt aldrig köpt nåt där men skulle nog ta choklad och bär, typ jordgubb/hallon/blåbär eller vad det nu finns *-*

Haha varsågoood! <3

Ja haha om jag har något jag ska plugga inför en längre tid brukar jag stänga av mobilen. Men jag brukar faktiskt vara rätt bra på att ignorera den och prioritera plugget haha ^^

Vaa men picasa som är så lätt haha? o.O Har använt det sen typ 2008 eller nåt xD

Kul :D Om du har någon artist/band som du vet jag gillar så kan du ju alltid tipsa mig om att blogga om den haha c:

Norea

09 Sep 2013 17:38

SV: Aha, det lät ju ganska kul :D

Åhh, kul att du tycker det! Ja, fast kan ju bli tråkigt om jag har samma favoritserie, bok osv varje vecka.. Men kanske kan försöka variera frågorna lite. Du/ni får gärna sno den om ni skulle vilja ;) Och kom gärna med förslag på andra frågor jag kan ta med haha :D

Kommentera

Publiceras ej