ALL I KILL IS TIME

1kommentarer


 
Holaaaaa,
Idag är det torsdag (= imorgon är det fredag! Wohooo) och jag har haft en förvånansvärt bra dag. Började 8.40 med spanska då jag fick höra att jag hade bra uttal och kunde bra spanska (vilket jag ALDRIG hört innan, haha?!) och sedan hade jag "svenska". Jag var klar med allt så jag fick sluta kl 11. ;) Då drog jag hem, fixade till mig innan jag drog till stan och mötte upp Tida och Isabel (två tjejer från klassen) och drog till Empooooria! Var jätteroligt! Vi åt bl.a. froyo, sååå gott. Nä, denna eftermiddagen var verkligen jättetrevlig. Har ni provat froyo någon gång förresten - tycker ni det är en massa pengar i onödan?
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

05 Sep 2013 19:09

Fyfan vad snygg!

Och nä jag har aldrig ätit det, bara smakat av andras, och det är sjukt gott men alldeles för dyrt för mig haha :/

SV: Ja de är så braaa :') Vilka är dina favoriter med Håkan? :D

Typ lär sig om profilering eller vad det heter? Alltså man jobbar väl med sånt som man ser i CSI-program på tv haha c: Typ att ta fingeravtryck osv! Och så får man lära sig jättemycket om brottslingar och alltså vad som gjort att folk blivit kriminella och sånt, längtar faktiskt till det :D Dock tycker jag det är jättesynd att historian och samhällskunskapen försvinner ;_; Men kan ju kanske lägga till dem ändå!

Kommentera

Publiceras ej