2 SEPTEMBER

1kommentarer

Hallihallå!
 
Kan ni förstår att det redan är 2 September? shiiit det kan verkligen inte jag. Tiden bara flyger förbi. På tal om det. Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. Men har haft en del i skolan. Inte med plugg och så men att gå upp svintidigt för att åka tåg till en annan stad och försöka hitta nya vänner och komma hem sent. De tär på krafterna. Så har praktiskt taget typ sovit när jag varit hemma. Men skall försöka ändra på det.
 
Idag så har jag inte haft någon vanlig skoldag. Utan vi var och inventerade på Coop. Vår klass skall nämligen 2 veckor till London och Canbridge i 3an så vi samlar in pengar genom att inventera på olika ställen. Jag fick inventera, en herrans massa tillbehör till vattenslangar, vattenspridare, trädgårdshandskar, insektsmedel, blompinnar och en hel del andra trädgårds prylar. Sjuuukt långtråkigt men ändå så värt när vi väl åker till England. Efter inventeringen så hängde jag i ett litet shoppingcenter med några ifrån klassen. Mest för att fördriva tid eftersom vi hade 3 timmar tills vi skulle ses i skolan. Tänkte inte shoppa något men fick ändå med mig ett par ringar från HM. Visar dem i ett annat inlägg. Sen åkte vi till skolan och hämtade våra nya datorer. Vi fick "Dell" datorer. Har själv aldrig haft någon sådan innan så vet inte om den är bra eller dålig. Har ni någon erfarenhet utav "Dell" datorer? kommentera då gärna era åsikter.
 
Nu tänkte jag ta mig en dusch, sedan plugga lite på en läxa, snacka i telefon med Saga och avsluta kvällen med Idol. Vad skall ni göra?
 
 
Bild från min födelsedag :)
 
 
XOXO M

1 kommentarer

Norea

02 Sep 2013 19:13

Åhhh vad orättvist vill också dit :((

SV: Ja visst finns det många fina och mysiga höstoutfits :')

Åh men hoppas du får tillbaka den då haha :( Ja jag pendlar ju också typ 1h varje dag så förstår att det är lite jobbigt :/

Kommentera

Publiceras ej