NEW IN: VINTERJACKAN

1kommentarer

Oj shit va smutsig spegel vi hade i hallen haha sorry för det. Det här är i alla fall min nya vinterjacka och jag älskar den, nu hoppas jag bara det kan bli lite kallare snart så jag kan använda den mer.
 
Nu är det äntligen slut på en hektisk skolvecka. Så skönt med Fredag. Idag kom mina bästavänner Julia och Sara hem (de bor i Abu Dhabi och här, typ svårt att förklara) i alla fall det var jätte kul att träffa dem efter så många veckor utan dem. Ikväll skall vi se Idol och ha det mysigt!
 
Vad skall ni göra ikväll?
 
XOXO M

1 kommentarer

Norea

11 Oct 2013 20:48

Åh snygg, skulle också vilja ha nån liknande ^^

Haha inte så svårt att veta var man hittar mig sattsägaaaa

SV till båda: Ok, jo jag hade de idag haha :D Största problemet med dem är typ att jag är rädd att gå konstigt och/eller vricka fötterna och make a fool out of myself däremot haha xD

Kommentera

Publiceras ej