NEW IN: ULLARED

1kommentarer

Var på Ullared förra Söndagen med pappas jobbarkompis och hans tjej (ja vi umgås, haha). Det var jätte kul men ovanligt nog så köpte jag bara tre saker. Är super imponerad av mig själv. Brukar handla jätte mycket annars. Detta var iallafall det jag fick med mig hem..
 
Bilden ger färgen ingen rättvisa men köpte iaf detta nagellaket från China Glaze i färgen "256 evening seduction" (obs: inte det jag har på naglarna). Färgen är väldigt mörk lila/brun och nästan svart. Redan testat det och gillar det jätte mycket. Sjukt snygg färg nu på hösten. Kostade 49kr.
Behövde en ny nagellaksremover då min förra blivit helt smutsig och äcklig. Kostade 32kr och tror de kostar närmare 60kr annars så riktigt bra!
 
Till sist så köpte jag sista säsongen av One tree hill (min favorit serie ihh). Så nu har jag alla säsonger ståendes i min bokhylla, love. 149kr.
 
 
XOXO M

1 kommentarer

Norea

09 Oct 2013 20:02

SV: Aha åh :(

Mhm, det kan jag förstå. Är likadan på flera punkter. Är nog också lite perfektionist, förväntar mig hela tiden att jag ska prestera jättebra i skolan och om jag inte gör det blir jag jättebesviken på mig själv. Gick dessutom ut med ganska bra betyg, typ A i fem ämnen, och nu i gymnasiet känner jag att jag kanske inte förtjänade dem, i alla fall inte vissa. Typ tyska, där hade jag A på typ allt jag gjorde och nu är jag nog under medel i min nya tyskgrupp och skulle kanske tro jag ligger på C eller nåt... Du får väl helt enkelt försöka prioritera rätt, och ibland måste man faktiskt prioritera bort skolan och göra roliga grejer istället så man inte blir helt utbränd. Typ nu på sistone har jag också haft massa i skolan, och då har det blivit att jag skippat vissa småläxor typ.

Jaa eller hur, saknar dig med! <3

Åh, ja, kärlek är jobbigt :( (Säger jag som bara blir kär i kändisar haha)

Nja, det är inte så bra med mig direkt, men det är väl bara att kämpa vidare haha, en skön sak med att vara så stressad och ha så mycket runt omkring sig hela tiden är ju i alla fall att man slipper tänka så mycket ^^

Kommentera

Publiceras ej