NEW IN FRÅN DAGEN

2kommentarer

Gosevantar från Cubus - 25 kr
 
5-pack basic ankelstrumpor från Cubus - 79 kr
 
Skjorta från H&M - 149 kr
 
Vinterjacka från H&M - 399 kr (ser dock ca 125 ggr snyggare ut irl)
 
Detta är mina inköp från dagens shoppingrunda och jag är mycket nöjd. Känner mig lite orrig dock haha.. Men jackan är jag jättejättenöjd med! Den sitter bra, är allmänt snygg och har mysigaste luvan ever. Skjortan tänker jag ha under stickade tröjor/jumpers *-* (typ det snyggaste jag vet ehe) Men nu ska jag kolla lite TV med familjen innan jag ska plugga litta spanska.. Blöööh. Vi hörs gosisar!!
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

13 Oct 2013 11:01

Jaa att ha skjortor under jumpers och sånt är typ det snyggaste som finns :') Dock är det asvarmt, och har aldrig fått det att se snyggt ut på mig själv haha.. Typ den vita stickade du tyckte var snygg på min blogg: apful i verkligheten, helt ärligt, har aldrig använt den och lär aldrig göra det heller xD

SV: Fast aa, det är just det där jag tycker låter lite konstigt "jag älskar tjejer som rappar!".. Det är som att jag skulle säga att jag älskar killar som sjunger och sen automatiskt tycka om alla killar som sjunger även om de egentligen inte sjunger så bra. Jag menar, jag tycker det är kul med tjejer som rappar (killar också för den delen), för det gör tävlingen lite roligare, men sen tycker jag inte att Elin är bra på att rappa (eller sjunga), och aa, då är det ju inte lika roligt längre haha. Alltså, känner att jag bökade till det för mig själv nu xD

Norea

13 Oct 2013 11:03

"Känner mig lite orrig" hahahaha vad fan är det för ord?? Jag brukar typ säga att jag känner mig så när jag känner mig Oscar-ig, för jag brukar kalla honom för Orre, haha.....

Kommentera

Publiceras ej