MINA FAVORITER I IDOL...

1kommentarer

Som vissa kanske vet är jag långt ifrån fan av Idol, haha. Tyckte mycket bättre om förra årets X Factor och satt som klistrad framför varje program. Årets Idol har jag bara sett ett fåtal avsnitt av, men de senaste fredagarna har jag faktiskt tittat lite. Har skaffat mig ett par favoriter också! Jag måste också säga att jag tycker killarna detta året är så jävla kassa, tycker väl att Erik Rapp är duktig men resten tycker jag är ovanligt dåliga.. Men de jag tycker om är:
 
Elin!!!!!!! (den stora favoriten) God damn vad fantastisk denna tjejen är! Älskar hennes stil, hennes musiksmak, sättet hon sjunger på, hennes röst, hennes utseende... Hon är verkligen en tjej jag kan se på en stor scen. Jag tycker om henne supermycket. 
 
Sandra har en så OTROLIGT vacker röst, ryser så himla mycket när jag hör henne sjunga. Sen älskar jag hennes sätt att vara på också, sättet hon tar scenen. + att jag tycker hon är så gaaaalet vacker, det är helt sinnessjukt! Men hennes röst är verkligen unik och speciell, en röst jag gärna lyssnat på i mina hörlurar.
 
Miriam är en sån där person man blir sådär avundsjuk på haha. Hon är så himla snygg, kan sjunga så himla bra, har typ världens finaste hår och en så sjukt snygg stil. Jag hade gärna bytt stil med henne.. Men hon är också en tjej jag kan se ta en stor scen. Hon är grym!
 
Såå, dessa är mina tre favoriter. Och ska jag vara ärlig gillar jag typ inte riktigt de andra, hehe.. Men men. Vilka gillar ni bäst? :)
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

12 Oct 2013 12:42

Ok för det första: tror faktiskt du skulle gillat Idol precis lika mycket om du bara gett det en ärlig chans så som du gjorde med X Factor :( Du sa ju själv att du bara såg på det för att Jedward varit med i det från början

För det andra: killarna är urkassa?!? Ursäkta men GABRIEL då?? Han har så hiiiimla fin röst. Den där knorren ger mig jättemycket rysningar och han är ca den enda som berör mig lika mycket när han sjunger som Robin gjorde. Sen tycker jag att både Erik, Jens och George är riktigt duktiga även om i alla fall Jens och George tabbat sig lite. Kevin är väl typ den enda killen i år som saknar någon större talang..

För det tredje: Helt ärligt, tycker du verkligen att Elin och Miriam är så bra? Liksom, jag gillar de som personer efter de som du säger är jättesnygga, har världens coolaste stil och är jättebra på att ta scenen. Men lyssnar du verkligen på dem utan att se dem uppträda? Om du bortser ifrån hur de ser ut och hur vidare de har bra scenspråk eller inte: tycker du verkligen att de har såå bra sångröster att du skulle vilja köpa en skiva med dem? Hahah alla har ju rätt till sin egen åsikt men tycker bara att jättemånga gillar deltagare för att de är coola och snygga och inte för att de egentligen sjunger bra.

Kommentera

Publiceras ej