LATE NIGHT, CAN'T REMEMBER WHAT THE DAY'S LIKE

2kommentarer

 
Eyoooo!
Idag har jag spenderat halva dagen i Helsingborg. För ett par veckor sedan fyllde pappa i en typ av enkät från Skånetrafiken (vet inte direkt om vad) och då fick han ett gratis busskort på 2 veckor. Som jag fick! :D Så jag har bestämt mig för att besöka platser jag inte brukar unna mig själv att åka till vanligtvis. Som, t.ex., Helsingborg. Först var jag i centrala Helsingborg, besökte Yankee Candle butiken och införskaffade mig ett julljus (Christmas Cupcake) och köpte även ett till Thilda. Sen åkte jag in till Väla och kollade lite där. Hade en mysig shoppingdag för mig själv med andra ord! Sparade dock mina pengar för lördagens shoppingtur till Emporia med twin. Taggar!! Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon ska vi kolla på skräckisar hela dagen i skolan, hihi... Puss och kram
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

25 Oct 2013 19:07

SV: Jaa åh älskar den, den är verkligen helt perfekt i varenda ord. Som Ola sa "jag skulle kunna ha vilken fras som helst på den här låten ingraverad på min gravsten" <3 Sen älskar jag massa andra också, typ Tell Me This Night Is Over, Calleth You Cometh I, Father Of A Son, Stay With Me, One Of Us Is Gonna Die Young osv hehe.

Haha alltså varför tycker ingen att pannkakssmet är gott?? Asgott ju :(

Omg fett obehagligt ju? Guud sånt är ju typ bland det läskigaste, är asrädd för att nåt sånt ska hända någon nära mig. Fatta vad hemskt om typ ens mamma skulle byta personlighet eller glömma bort vem man är osv.. :'(

Haha nejdå, du får gärna skriva mer sånt :D

Norea

28 Oct 2013 20:29

SV: HAHAH tack :D

Åh ja :')

Kommentera

Publiceras ej