JUSTIN TIMBERLAKE

1kommentarer

 
 
Det finns med bättre ljud på Spotify, haha..
 
Vad tycker ni om Justin Timberlake's nya låtar? Åh, jag gillar dem jättemycket!! Har lyssnat på JT i ca 8-9 år nu, så han har faktiskt "alltid" varit en idol för mig. Faktum är att jag kanske ska se honom i Maj i Köpenhamn med mamma/pappa, åh är riktigt taggad! Tycker han är grymt talangfull och att han sjunger på ett väldigt unikt sätt. Vad tycker ni om honom? Och vad tycker ni om hans senaste låtar? 
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

17 Oct 2013 19:42

Kan lyssna på de senare! :D Annars tycker jag om honom lite sådäär, alltså han har ett par bra låtar men är inget jättestort fan haha. Fast gillar honom som skådespelare :D

SV: Haha ja visst har jag, helt annan stil liksom ;o Ja saknar dig meeed :( Alltså nja kan ändå inte låta bli att störa mig på sånt även om jag gillar de som personer haha. Typ jättemånga i min klass köper godis och sånt i cafeterian hela tiden, äter ute på lunchen osv när det finns gratis mat/fil/mackor/kaffe/sallad i skolan?? Ao, vet inte, blir bara irriterad på sånna som bara köper massa onödigt hela tiden och inte behöver tänka på pengar för att de bara kan gå till sina föräldrar och få nya när de tar slut. Sen är det väl en annan sak om man typ jobbar för pengarna eller så, men de flesta jag känner har ingen fast "peng" utan får bara pengar av sina föräldrar så fort de vill

Kommentera

Publiceras ej