IDOL

1kommentarer

Godkväll bloggläsare!
 
Sitter i mitt rum och lyssnar på musik efter en mysigkväll framför Idol. Tyckte inte riktigt de var så bra idag men det kanske beror på att jag är så sjukt trött haha. Blir nog en relativt tidig natt för mig. Min stora favorit i årets Idol är Gabriel. Gillar ni honom? eller vem hejar ni annars på? tycker i alla fall att han har en grymt bra röst och verkar liksom väldigt snäll och trevlig. Dessutom ser han ju bra ut vilket är ett plus, hehe. Sen tycker jag även att Elin är bra. Mest för att hon vågar göra låtarna till sina egna och verkligen tar hela scenen. Men nu skall jag fixa lite i mitt rum och sen kolla på utröstningen. Håller tummarna för att Gabriel och Elin får stanna en vecka till!
 
 
 
XOXO M

1 kommentarer

Norea

11 Oct 2013 22:53

KAKSBDÖDLSÅS ja du vet vad jag tycker om Gabriel. Och faan vad bra han var ikväll!!! *_*

Kommentera

Publiceras ej