I HAVE A LOT OF THINGS ON MY MIND

1kommentarer

Halloj!
 
I'm back!

Som ni antagligen märkt så har bloggen kommit väldigt mycket i andra hand för mig och Saga de senaste. Ingen av oss har bloggat något vidare (speciellt jag, tror det var typ en månad sen sist, sry). Men har mina anledningar. Eftersom jag börjat gymnasiet har en hel del förändrats. Hade typ inga läxor eller prov alls i högstadiet. Men nu har vi flera prov i veckan och en massa läxor och inlämningar all the time. Hinner typ inte med något annat än att plugga när jag kommer hem. Eftersom jag pendlar så kommer jag hem rätt sent också. Den senaste tiden har jag heller inte mått något vidare psykiskt. Haft mycket att tänka på, saker som jag inte vill ta i bloggen. Kanske inte är så smart att börja blogga nu precis innan höstlovet när dem matar in prov och inlämningar varje sekund. Men skall försöka göra mitt bästa så bloggen får lida så lite som möjligt.
 
Under de veckor som jag inte bloggat har jag hunnit med att shoppa lite, varit hos min mormor i Skåne och varit på Ullared. Tror inte jag hunnit med så mycket mer än de. Sjukt hur mycket tid skolan tar. Påtal om skolan så valde jag att stanna hemma idag. Har känt mig så stressad det senaste vilket har gjort att jag fått tillbaka min IBS. Så istället har jag pluggat spanska och matte i snart 4h. Extremt trist dag, I know. Nu tänkte jag ta mig en promenad ute bland höstlöven, typiskt att det precis började regna haha. Och efter det skall jag nog fota lite nya inköp från bland annat Ullared. Så håll utkik efter "new in" inlägg.
 
Hare gött!
 
 
 
Bjuder på en bild från mig i somras.
 
XOXO M
 
 

1 kommentarer

Norea

09 Oct 2013 17:03

Varför mår du dåligt och vad är IBS? :(

Kommentera

Publiceras ej