HOLD ON, WE'RE GOING HOME.

1kommentarer

 
Heeeey!
Sedan jag bloggade sist har mycket hänt. I torsdags kom pappsen hem från Kina och hade med sig en MK-väska, ett par UGGS och en A&F-tröja till mig. (bättre bilder kommer) Blev så tacksam och glad! Och denna helgen har faktiskt varit väldigt bra. I fredags följde Lukrecija och Saga med mig hem, sen drog vi till stan, shoppade lite och sen hem till mig igen för de skulle fixa sig inför insparken. Följde inte med, var verkligen inte sugen haha.. Men var så nöjd med att bara chilla hemma i sängen med Ariana Grande i öronen och kaffe vid sidan av sängen! Idag har jag hunnit med mkt - städat mitt rum, köket, toaletten, min brors rum (mest för jag ville, haha), vikt och delat reklam, haft ansiktsmask och nu ska jag räkna lite matte. Puh! Har ni haft en bra helg? :D
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

21 Oct 2013 19:20

Nja, min helg var inte världens bästa som sagt haha...

SV: Ja samma här haha. Och de köper baguette och kaffe i kiosken varje dag istället för att äta frukost hemma t.ex.

Jaa jag med!!! Det ska jag :D

Kommentera

Publiceras ej