2013 - 10 - 12

1kommentarer

 Outfit från tidigare i veckan: jeans - Dr Denim // tröja - Primark // kavaj - Gina Tricot // skal - marknad
 
Heeeej!
Idag är det lördag och helg! Skönt. Jag har just precis städat rummet och rensat lite bland mitt smink och ska snart städa toaletten, haha. Lite städardag idag. Senare blir det dock förmodligen lite shopping! Ska försöka hitta en vinterjacka.. Vill jättegärna ha en mysig med päls (fake..Skulle aldrig klara av att bära äkta) Så om någon vet vart man kan hitta snygga vinterjackor får ni gärna kommentera! Vill nämligen inte använda den jag hade förra året i år igen (den var blå.... stor... lång.. tjock... ful) haha. Vi hörs ikväll!
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

12 Oct 2013 15:42

Åh behöver verkligen också ny, du kanske kommer ihåg hur min gamla såg ut haha D':

SV: Nej och det är det jag menar. Om du bara följt det från början som du gjorde med X Factor skulle du säkert fastnat för det också

Hmm, alla tycker väl olika antar jag xD Men åh har så svårt att förstå hur man inte kan gilla Gabriel. Han är ju utöver hans flawless sångröst dessutom såååå himla FIN inifrån och ut. Har du hört allt om hur han kämpar för Ibbe? Dessutom pratar han mycket om att han vill använda sitt "kändisskap" till att påverka och göra skillnad, och att vara en bra förebild eftersom "han själv inte hade särskilt bra förebilder under sin uppväxt". Och han är så himla rolig och skön, haha fastnade direkt på hans audition när Leila skrattade åt hans låtval och frågade varför han valt en Justin Bieber-låt och han bah "det är en jäkla bra låt alltså, jag blev lite lack.... när jag hörde att det inte var jag som gjort den" ´hahah <3

Aja, jag tycker i alla fall inte om Elins röst överhuvudtaget haha.. Och när hon rappar låter hon bara arg och njaaej hon är verkligen inte min grej även om jag gillar hennes stil osv xD

Kommentera

Publiceras ej