JAG HETER SAGA OCH ÄR VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGERSKA..

7kommentarer

 
 
Hola bitchachos,
Sitter för tillfället vid min nylagade dator (lämnade in den igår, gick otroligt snabbt!) som varit sönder nästan hela lovet. Därför har bloggningen varit kass från min sida! Har även varit borta, t. ex. i Linköping hos mormor och hos kompisar och därför inte haft tid att blogga på andra sätt. Men I'm back! Idag är det alltså tisdag och inget särskilt har hänt, tog sista Gardasil-sprutan vilket kändes toppen. Gjorde redigt ont dock, misstänker att det är pga träningsvärk från gymmet.. Nu ska jag iaf göra lite svenskläxa innan jag ska kolla på Supernatural. Hade ni ett bra lov? :) Kan skriva en sammanfattning på torsdag tror jag! Tills vi hörs nästa gång, kram och ta hand om er <3
 
XOXO S

7 kommentarer

Norea

06 Nov 2013 08:27

Wooh äntligen ett inlägg, och ja skriv en sammanfattning och håll bloggandet igång :D

Norea

07 Nov 2013 18:18

Min första reaktion varje gång jag ser bilden på dig: That hair. Those boobs. Those collarbones. Hahha du är så jävla fiiin dör för ditt utseende :(

SV: Egentligen är själva hösten mysig tycker jag, synd bara att jag alltid mår som sämst då.. xD Tycker du om nån av låtarna btw? Annars tycker jag du ska lyssna på åtminstone några av dem ^^

Men åååh :( Har du ingen annan dator? :o

Norea

14 Nov 2013 12:21

SV till Thilda: Hm ja, ska ge den en chans och fortsätta kolla :)

isabellaa

14 Nov 2013 17:06

Vilken fin header du har! :D

Norea

14 Nov 2013 19:34

Vad hände med datorn egentligen? Och din och Thildas uppdatering? :(

SV: Hahaha :D Dock såg jag andra avsnittet nyss och tyckte inte det var likaa bra som det första.. Hallå är det bara sex avsnitt btw?? :o

Jaa alltså tycker inte om brittisk tv och film.... Förutom Harry Potter då. Annars kan jag faktiskt inte komma på någon jag gillar xD

Norea

14 Nov 2013 19:36

OCH TILL ER BÅDA: kommentera vilka serier ni vill jag ska se? :D Haha pinsamt nu om jag inte får några förslag ju :((

Norea

30 Nov 2013 11:57

Noreas tips på saker att blogga om:
* Vad ni gjort sen sist ni bloggade (och mycket bilder)
* Kolla på TV-serier/filmer och blogga om dem (typ som jag brukar göra)
* Visa upp era favoritplagg (och t.ex. fråga vilka man tycker är snyggast)
* Era önskelistor
* Ha en frågestund (alltid bra om man inte har något att blogga om, jag fick så det räckte till fyra inlägg haha!)
* En åsikt om nånting, typ som Saga som kan blogga lite om sina feministiska åsikter eller så ^^
* Årsresuméer: blogga om bästa filmerna ni sett de här året, bästa serierna, bästa låtarna, bästa minnena osv! Jag tänkte själv göra typ fem olika inlägg om det sen när året lider mot sitt slut

Bara några förslag haha, men hoppas verkligen ni hittar motivation och inspiration att börja blogga igen, för när ni väl är igång tycker jag ni bloggar jättebra och intressant typ :// Och som sagt är att kommentera andras bloggar a och o - det finns till 90% av inlägg någonting att kommentera, typ om nån har bloggat om en bra film kan man fråga varför den tyckte den var så bra och om någon bloggat om en snygg klänning kan man fråga hur mycket den kostade ^^

Kommentera

Publiceras ej