YOU'RE ALL THAT MATTERS TO ME.

1kommentarer

Två bilder från i somras när jag och min familj besökte Köpenhamn för en dag, ååh saknar mitt hår..:'(
 
Yooo!
Befinner mig just nu i mitt rum lyssnades på Mac Miller medan jag dricker Earl Grey-te och försöker bli av med min räliga hosta. :( Blir nog ingen skola imorgon, vill verkligen bli frisk tills skolavsluntingen och julen. Är verkligen jättetaggad!! Idag åkte jag och familjen till Emporia för att köpa julklappar och jag är verkligen nöjd med vad jag köpte! Så vi får hoppas att mina syskon och föräldrar blir lika nöjda som jag. :D Har ni köpt julklappar ännu? Jag har faktiskt en kompis kvar att köpa till, så om ni har tips på vad man kan köpa till en tjej som gillar spel, anime/manga och liknande som inte är för dyrt får ni gärna kommentera! Kram på er :)

XOXO S

1 kommentarer

Norea

16 Dec 2013 18:38

Hahah orkar inte ens tänka på julklappar, har köpt två små och har typ 10 kvar....

Kommentera

Publiceras ej