TIPS PÅ ÖGONSKUGGEPALETT.

1kommentarer

 
Tänkte att jag som sjukling en lördagskväll som denna kunde skriva ett gulligt litet tips-inlägg angående ett av mina senaste inköp - Sleeks ögonskuggepalett vid namn "Au Naturel Palette"! Denna införskadde jag mig när jag och Mathilda hade ett dagsbesök i Köpenhamn för ett par veckor sedan. Kostade runt 130 kr på Sephora vilket jag tyckte var ett rimligt pris så jag slog till! Är hittills väldigt nöjd! Färgerna är som ni ser ganska naturliga vilket jag tycker är superfint. Jag tycker också det är bra variation mellan färger man kanske hellre använder till vardags och färger som är fina på fest. De är bra pigmenterade och sitter bra på ögonlocken! Så denna skulle jag definitivt rekommendera. Använder ni ögonskugga? Föredrar ni också lite mer naturliga färger? :)
 
XOXO S

1 kommentarer

Norea

15 Dec 2013 17:04

Åh dina bilder är så typ fina haha :') Och nä jag använder inte ögonskugga, vet typ ingen som gör det heller haha :o Men det kan säkert vara snyggt om man använder det rätt, tror dock inte jag skulle veta hur man gjorde det haha.. xD

SV: Ja skrev du inte "sist jag grät var igår då jag mådde jättedåligt"? :/ Btw har du inte skrivit på fb än haha ^^

Kommentera

Publiceras ej