SWEET, SWEET, SWEET LIFE.

1kommentarer

Skjorta - KappAhl // stickad tröja - Lager 157 // jeans - Dr. Denim
 
Hejsan svejsan,
Bloggningen har verkligen legat på noll den senaste tiden, vilket jag är jätteledsen för! Men den senaste veckan har jag tänkt jättemycket på bloggen och nu kommit fram till att joo, jag vill nog blogga. Om jag sedan plötsligt slutar borde ni vara vana ändå ;) Hahaha. Iaf! Tolfte december idag och 12 dagar kvar tills julafton. Imorgon är det Lucia. Känns som att det var midsommarafton igår.. Puh, åren går bara fortare och fortare haha! Ikväll kommer iaf Isabel hem till mig för att sova över eftersom vi båda sjunger i skolans Luciatåg. Vi ska först sjunga för massa byggarbetare och sedan inför hela skolan (typ 120 pers lol). Hahaha, det ska bli kul iaf! Hoppas ni mår bra och tycker att det känns bra att iaf jag ska blogga igen! Kram på er!

XOXO S

1 kommentarer

Norea

13 Dec 2013 20:11

KDJFBHJKDB NLK VAD SNYGG DU ÄÄÄÄÄR

Kommentera

Publiceras ej