FREDAGSTEST.

1kommentarer

Vad har du på dig? - Jeans, grå tröja och grå munkis
 
Vilken var den senaste filmen du såg? - Insidious 2
 
Hur uppvaktar man dig? -  Ca svåraste frågan i världen!! Men alltså, jag gillar folk som är glada och bjuder på sig själva.

Vem känner dig bäst och varför? - Svår fråga den med! Men mina föräldrar. Dem känner mig (lite för) väl.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms? - "Okej! Börjar gå <3"

Vad står på din shoppinglista till våren? Shit har knappt tänkt på det.. men har börjat tycka om vita jeans på sistone och vill verkligen ha ett par nya converse. Så kanske det!

Den du senast sov över hos - Det måste ha varit Sigrid

Vilket mål jobbar du mot just nu? - Gymma mer, äta bättre och MÅ bättre. ♥

Vad vill du bli när du blir stor? - Rik som faaan!! Hahaha, nä men, vill arbeta med ett yrke som går ut på att hjälpa andra.

 Halvkonstig gammal bild från i somras... Saknar värmen :'(

Kakor, chips eller godis? - Godis utan tveeeekan

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? - På ett sätt spelar det ju självklart ingen roll, men dras nog mer till mörkhåriga..

När grät du senast? Varför? - Igår för jag mådde jättedåligt hehe

De bästa svenska skådespelarna? - Håller knappt koll på svenska.. Så ingen aning tyvärr

Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Sminka av mig och sminka nytt, packa väska för ikväll och köpa födelsedagspresent till Sigrid

Skriv namnet på någon du ser upp till - Oj finns så många! Men Ariana Grande är en tjej jag verkligen beundrar för hennes värderingar och åsikter. Önskar jag var lite mer som henne.

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Mamma rent utseendemässigt, men båda två när det gäller personligheten

Hur lång är du? 178 cm lång

1 kommentarer

Norea

13 Dec 2013 20:15

ORKAR INTE HUR SNYGG DU ÄR?!?!?!?! Fruktansvärt fin bild på alla sätt, assnyggt redigerad dessutom! Varför mådde du dålig igår, messa? :/

Kommentera

Publiceras ej