VICTORIA'S SECRET - NEW IN

0kommentarer

 
Förra veckan införskaffade jag mig två stycken Victoria's Secret-produkter som denna VS-galning jag är. En body mist i doften Sheer Love och en body lotion i Strawberries and Champagne
 
 
Sheer Love doftar "white cotton & pink lily" och åh vad jag tycker om den! Denna köpte jag där jag bor faktiskt, de hade fått det av en annan affär så de sålde det bara tillfälligt (man fick vara först till kvarn, typ!) och den kostade 140 kr. Tycker den luktar rätt "parfym-igt" jämfört med de andra misterna VS säljer och tycker även denna har finast förpackning heheh. Men ja, gillar ni "typiska" parfym-dofter tror jag denna passar er! (säkert bara jag som tycker så bara för det..)
 
 
Strawberries & Champagne luktar "wild strawberries & champagne" (like; wow? Really? Haha) och denna gillar jag supersupersupermycket!! Den gör huden såååå len, det är galet! Tycker även om doften otroligt mycket, även fast jag personligen tycker den skiljer sig från andra dofter jag doftat på av VS. Andra VS-dofter luktar mer fruktigt och sött liksom? Denna luktar inte riktigt så! Men som sagt tycker jag om denna dundermycket. 
 
XOXO S

Kommentera

Publiceras ej