TIPS: TORRSCHAMPO

2kommentarer

Hey!
 
En eftermiddag som denna tänkte jag ge er ett tips. Denna gången handlar det om torrschampo. Jag har två olika torrschampon förtillfället. Ett från Proffs och ett från Batiste (Floral and flirty). Proffs-torrschampot har jag köpt på Ullared för ca 30kr men finns att köpa på bland annat Kicks och Batiste torrschampot har jag köpt på ÖoB för 29kr. Personligen tycker jag inte att Proffs-torrschampot fungerar på mig, jag tycker bara att det gör håret en aning flotare. Min personliga favis är utan tvekan Batiste. Den finns att välja på i en mängd olika dofter och på några sekunder ser håret mycket fräschare ut. Dessutom är flaskan super söt. Stor favorit bland mina hårprodukter!
 
Så om ni letar efter ett bra torrschampo så rekommenderar jag er att köpa Batiste.
 
XOXO M

2 kommentarer

♫♪ sandra

19 Aug 2013 19:19

bra tips!

Norea

20 Aug 2013 07:14

SV: Tror kanske jag köper dem nästa månad då jag får mer pengar!

Hur gick det då? Berättaaaaa :D

Kommentera

Publiceras ej