TIPS PÅ MASCARA!

0kommentarer

 
Detta är min absoluta favvis-mascara, They're real! av Benefit. Tycker om den galet mycket! Denna fick jag med i en Elle-tidning jag köpte i London i Maj, men jag vet att denna storleken vanligtvis kostar 95 kr (iaf på Sephora..). Den gör fransarna superlånga (har fått frågan "är det fakefransar?" minst 10 gånger) och klumpar inte ett dugg. Dessutom har jag använt denna lite till och från sedan Maj, och vad jag kan se har den fortfarande mycket kvar! Alltså ett plus för dess lilla storlek. Ett annat plus för storleken; perfekt för sleepovers! Så trots att den är rätt pricey är det såååå värt!! 
 
 
Min andra totalt älskvärda mascara är The Rocket Volum' Express (den vattenfasta) av Maybelline New York. Denna tycker jag också om superdupermycket! Tror den kan kosta 130-150 kr i Sverige?? Då jag köpte den på Superdrug i London (tips för er som ska dit!) där allt är mycket billigare. Köpte denna för ca 60-70 kr. Den gör också fransarna sjukt långa och sätter en "snygg form" på dem (vet inte hur jag ska förklara det bättre..?) så det är jättebra! Vad som är lite minus med denna är att den iaf på mig har relativt lätt för att klumpa sig.. Men det går så bra ändå.
 
Så om ni behövde tips på en ny mascara är detta två stycken jag skulle rekommendera i alla lägen c:

XOXO S

Kommentera

Publiceras ej