TIPS PÅ BRA HANDKRÄMER!

0kommentarer

En handkräm ur kollektionen "I love...", denna heter Strawberries & Milkshake! Vad jag gillar med denna är att den är liten och tar inte mycket plats, alltså är den bra att ha med i handväskan eller skolväskan om man så nu önskar. Vad som är ett minus är att den är relativt dyr för sin storlek - 49 kr.. I vissa affärer t.o.m. 69. Men den luktar mumma!
 
En handkräm av Soap & Glory. Detta är min sanna favorit! Finns bara att köpa på Boots i Storbritannien (vad jag vet..) men finns antagligen på internet att beställa hem också. Som ni ser heter denna Hand Food. Kostade runt 100 kr men såååå värt! Den luktar gott, gör händerna mjuka, innehåller mycket och är i mitt tycke fin att titta på också. Perfa!
 
Sist men inte minst, min älskvärda "hand and body cream" från världens bästa Victoria's Secret. Denna är i min favoritdoft Pure Seduction. Älskar denna såhääääär mycket (och lite till!), jag tycker att denna luktar godast av dessa krämer! Denna köpte jag i VS-affären i London på Bond Street för ca 110 svenska. 
 
Här fick ni alltså några tips på riktigt bra handkrämer! Skulle jag rekommendera er att skaffa en att ha i handväskan skulle jag säga nummer ett, skulle jag rekommendera er att köpa en som gör händerna riktigt mjuka skulle jag säga nummer två och skulle jag rekommendera er att köpa en som luktar himmelskt skulle jag säga nummer tre
Hoppas detta hjälpte er!
 
XOXO S

Kommentera

Publiceras ej