SUMMER HIGHLIGHTS 2013

1kommentarer

Hejsan alla fina!
 
När detta inlägget publiceras sitter jag inne i en aula i den nya skolan jag skall börja på. Helt säker på att jag har ont i magen av nervositet, hehe. Men jag tänkte iaf att vad passar bättre första dagen på skolan än ett inlägg med sommarenshöjdpunkter. Dessvärre har jag varit kass på att använda systemkamran denna sommarn. Så nästan alla bilderna är tagna med min Iphone. Men ni får stå ut med den usla kvaliten. Så här kommer en bunt med sköna bilder från sommaren..
 
MAJ
 
 Hemsk bild på mig, usch. Men jag åkte iaf till Saga över esc-helgen och vi hängde utanför arenan och inne i Malmö. Finns inget som kan beskriva esc-lyckan :D
 
Åkte på roadtrip till Sthlm med Evelina för att se Beyoncés grymma konsert.
 
 
JUNI
 
 
Åkte till Parga med familjen. (Haha, vi ser alla lite knäppa ut på detta fotot, men som jag älskar er mi familia)
 
Låg mest och slappa i en solstol, jobbade på brännan, läste "Perks of being a wallflower" och simmade i Medelhavet.
 
En dag gjorde vi en utflyckt till floden Acheron. Där det sägs att den grekiske guden Akilles blev doppad som barn. Därför tros vattnet vara heligt. Men guuuuuuud så kallt det var. Fick verkligen hålla mig för att inte göra något konstigt ansiktsutryck på bilden.. hehe
 
Sen åkte vi i en soffa bakom en motorbåt. Svin kul!
 
Ännu en jätte fulbild. (Men blir aldrig bra på kort). När jag landat hemma i Sverige åkte jag direkt på avslutningsmiddag för alla nior. (och ja jag har rakat mig under armarna det är bara skugga hehe)
 
Detta är på riktigt en av dem fulaste bilderna som någonsin skådats. Men vad gör man inte för sina bloggläsare. Jag slutade iaf nian och det var en riktigt bra dag!
 
Såg Mando Diao på Liseberg. Perfekt start på sommarlovet!
 
Firade midsommar med min fina släkt!
 
Var i Eksjö med familjen, min farbrors familj och farmor å farfar.
 
Var på Öland med samma sällskap som i Eksjö och sprang på en gammal barndomsvän.
 
 
 
JULI
 
 Saga kom och vi gick på en Uno konsert tsm med typ halva min släkt!
 
Träffade Amandus från förra årets Big brother i Nordstan. Riktigt trevlig kille! :)
 
Var ute en heldag/natt och seglade med Pontus 1 och Pontus 2 :)
 
Clara kom från Värmland och vi hängde i Göteborg, det var Gothia så hände en massa kul.
 
Var på Lotta på Liseberg med Clara och Therese :)
 
Träffade en person jag velat träffa länge och hade en jätte mysigkväll. (och ja jag sölar mycket, haha)
 
Sagas familj kom och bodde hos oss en natt.
 
Följde med Sagas familj till Ullared.
 
Spenderade några dagar i Lund.
 
Påvägen hem från Saga såg jag Ulrik Munther ;)
 
Hängde på en festival med Julia.
 
 
AUGUSTI
 
 Var i Hamburgsund över en dag med familjen. Mysiga Bohuslän :)
 
Var en vecka hos min mormor i Skåne och slappade för det mesta i hängmattan.
 
Så jävla (ursäkta) groteskbild. HAHA .. spenderade iaf två nätter hos min bestifesti i Lund.
 
Fyllde hela 16år, WEEHOOO :D
 
 
Ja det var väl de största sakerna som hänt under denna sommaren. Har varit en riktigt underbar sommar. En att lägga till minnet. Jag vet att det var väldigt mycket bilder men hoppas ni tog er tid att kolla på dem och läsa texten för detta inlägget tog ett tag att göra, hehe.
 
 
XOXO M
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Norea

19 Aug 2013 17:02

Verkar som ett bra sommarlov :D Och Parga verkar jättefint!

Kommentera

Publiceras ej