RIX-FM-FESTIVAL GÖTEBORG 2013

1kommentarer

Hello guys!
 
Som en del av er kanske vet så var jag på Rix Fm festival i Göteborg förra Söndagen. Alltså för exakt en vecka sedan. Jag var där tillsammans med min kompis Clara och hennes kompis Karin. Det var riktigt kul, vi träffade även en del kändisar. Vilket alltid är ett stort plus. De var väldigt roligt att vi stötte på Robin Stjernberg och Miriam Bryant på Avenyn helt random. Vi skulle gå och käka på Donken och så såg Clara en kille som gick med luva och liknade Robin svin mycket. Så kollade hon närmre och så var det han. Vi snackade med honom en stund och tog bilder. Kul att det bara var vi som såg honom liksom, så vi fick spendera lite egen tid med han. Clara har också gjort en svingrym cover på Robins låt You, som hon berättade om. Så innan vi han typ blinka så följde han Clara på twitter. Fattar ni? hur coolt som helst, att ha Robin Stjernberg som följare. Clara förtjänar det verkligen. Som jag sa så var han med Miriam Bryant. Men vi la typ inte märke till henne alls, vi alla var för upptagna med Robin. De var först efter vi gått därifrån som jag insåg att det var hon, hehe. Kändes lite fånigt att vi inte tog bild med henne. Men men hon var inte direkt lätt att känna igen. Här kommer lite mysiga bilder från dagen.. vissa bättre än andra dock, hehe :)
 
Jag och Clara.
 
Clara och Karin.
 
Clara och Karin igen :))
 
I denna bilen satt Oscar Zia och en del utav gänget i State of drama.
 
Hängde med Berhang. Vet hur grymt ful jag är på denna bilden. Men det blåste faktiskt JÄTTE mycket;)
 
Jag och Clara (instagram bild). Vill ni förresten följa mig där heter jag "justthilda" :)
 
Jag och David Lindgren, haha :)
 
Jag och Emmelie De Forest :)
 
Jag och Oscar Zia :)
 
Jag och Robin Stjernberg :) (även denna bild kommer från instagram)
 
Jag och Erik Segerstedt aka snygg Erik ;)
 
 
Som ni ser så är bilderna av olika bra kvalite. Visa är tagna med min systemis och andra med min Iphone. Tog liksom det som var närmast till hands förtillfället. Har ni varit på Rix Fm festival? isf i vilken stad och vem/vilka tyckte ni var bäst?
 
XOXO M
 
 
 
 

1 kommentarer

Norea

25 Aug 2013 17:03

Haha Robin har följt mig på twitter sen samma dag han skaffade det :')

Men åhhh vad fruktansvärt avundsjuk jag är.. Sist jag hade Robin sådär för mig själv var februari 2012 :'( Har bara träffat honom snabbisar förutom den gången. Och så såg ni Oscar dessutom, blöh :((

Jag har varit på Rix Fm fyra gånger.. En gång i år ^^ Den första gången var absolut bäst, då såg jag The Ark (<33333), Milow, Eric Saade, Ulrik Munther, Mohombi, Andreas Johnson, Sunrise Avenue, Martin Stenmarck och Tove Styrke *-*

Kommentera

Publiceras ej