NYTT PÅ MIN VÄGG

2kommentarer

Ursäkta de kassa mobilbilderna, men hittar inte systemisen..

Satte upp detta ovanför min säng så jag kan ligga och gråta en snyft varje kväll för jag saknar da man of mah dreamz. Vet att det verkar som att "John och Edward är ute ur mitt liv" - men så är det inte alls! Lyssnar på deras musik precis lika mycket, följer deras ig samt twitter varje dag och stöttar dem precis lika mycket som jag alltid gjort. Det är bara svårare med tanke på att de förändrats en del och inte riktigt gör något nu för tiden.. Så, ja.
Men iaf - så här blev det! Inte kanonsnyggt men det får duga.
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

25 Aug 2013 12:48

Inte kassa mobilbilder, tycker de är väldigt fina faktiskt haha! Och bilderna blev ju skitsnyggt, känner att jag kanske borde hyra in dig att styla mitt/mina rum hahah.. Har du skrivit texten själv?? Fy vad fin handstil :((

SV: Åh men tack! :D

Norea

25 Aug 2013 15:41

SV till Thilda: Ok tack :D

Kommentera

Publiceras ej