NEW IN: HYGIEN

0kommentarer

Hallihallå!
 
Har införskaffat lite nya hygienartiklar det senaste. Kanske inte något ni är intresserade av men några kanske får ett tips eller två. Vet inte riktigt om body lotion, handkräm och ansiktsmask räknas som hygienartiklar men vi tar allt som nästan tillhör samma kategori, i samma inlägg.
 
Dove body lotion i doften almondcream and hibiscus från Ica 39kr. ( Oj, märkte inte att bilden hade så dåligt fokus förens nu, sorry) har en annan body lotion från Dove som jag älskar. Men dessvärre börjar den ta slut, så köpte en ny. Denna är perfekt på nyrakade ben och luktar himmelskt.
 

Dove stickdeo ca 35kr Ica Maxi. Kanske lite ointressant med en deo men tänkte höra er om ni vet ifall dessa är bra? alltså stickdeosarna. Har själv aldrig haft någon innan, och inte hunnit testa denna. Tänkte ha denna i min idrottsväska till hösten. Kan dock tipsa er om doften den luktar fresht och lagom mycket. Använder man en starkparfym kanske det är bra med en mindre doftande deo.
 
Handcream från Lindex. Jag vet inte vad den ursprungligen kostar men jag hittade den i en reakorg för endast 19kr, så var tvungen att slå till. Den luktar dessutom väldigt gott, en blandning av fanta och jul, hehe konstig kombo. Plus den lilla tuben är ju så gullig och perfekt till handväskan.
 
Handcream från kollektionen "I love..." 69kr på Kicks. Ja, hur många handkrämer kan jag möjligtvis behöva tänker ni nu och ja jag behöver flera stycken. Ännu ett av mina beroenden. Gillar ni tropiska dofter så rekommenderar jag denna.
 
Mudmask 20kr från Nille. Även denna var på rea så vet inte vad den kostat från början. Men Saga hade den och tyckte den funkade bra för henne så tänkte att den ändå var värd en chans. Jag menar 20kr är ju inget.
 
Shower gel 10kr från Lindex. Även denna hittade jag i reakorgen på Lindex så vet inte orginalpriset. Men tänkte att jag behövde en showergel till idrottsväskan så varför inte. Dessutom luktar den ganska neutralt vilket jag gillar då jag använder parfym, bodylotion osv. Vill inte att min duschtvål skall ta över liksom.
 
XOXO M
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej