NEW IN FRÅN DAGEN...

2kommentarer

 
Heeeyyy dudes,
Idag sålde jag och två kompisar på loppis. Fick sålt en del, men inte så mycket som jag hoppades på.. Tjänade iaf ca 200 kr så det är väl en bra summa antar jag. Att bli av med skit man inte använder/behöver och få tillbaka något för det, helt sjukt bra! 
Men detta är iaf tre saker jag fick med mig hem. Jeansskjortan fick jag för 15 kr och tänker styla den med svarta jeans, rött läppstift och ruffsigt hår<3<3<3 MTV-linnet fick jag också för ynka 15 och har velat ha en sådan i ÅR känns det som haha. Den sista tröjan ser någorlunda konstig ut haha, men fick den gratis av Sato (en av de jag stod med) och jag tycker den är simpel och snygg liksom. Piffar upp lite i höstmörkret. 
Sen när jag kom hem kunde jag inte hålla mig och beställde en Strawberries & Champagne Victoria's Secret body lotion... Så den borde komma någon gång nästa vecka. Alltså usch, jag är så jävla kass med pengar. Men har känt mig rätt deppig på sistone så tyckte jag kunde unna mig lite... Som vanligt....
 
XOXO S

2 kommentarer

♫♪ sandra

17 Aug 2013 23:40

nice!

Norea

18 Aug 2013 00:40

Åh, älskar skjortan! Och MTV-linnet haha :')

SV: Om jag inte behövde tänka på pengar så absolut USA! Och på andra plats ligger nog London. Du själv då? :D

Orkar inte leta reda på inlägget, men jag la upp ett collage med höstbilder för inte så länge, däribland var det ett svart linne som ska finnas på H&M men som jag verkligen inte hittar i butik :(

Kommentera

Publiceras ej