NEW IN: BEAUTY

1kommentarer

Hallo!
Det senaste har jag införskaffat mig lite nya smink och beauty prylar som jag tänkte att ni kanske ville se. Brukar vanligtvis redigera bilderna. Men eftersom jag vill att ni skall se exakt vilken färg saker och ting har så har jag låtit bli det.
 
Eyeliner från HM 39kr. (Jag brukar inte använda eyeliners så ofta så tänkte att jag skulle testa en billigare variant, har använt denna nu ett par gånger och tycker faktiskt att den är jätte bra för sitt billiga pris, rekommenderar till er som kanske inte använder eyeliner varje dag, men någon gång ibland)
 
Essie från HM ordinarie pris 130kr men fick dem för 50kr styck. Färgerna 'Muchi, muchi' och 'head mistress'. (Det var faktiskt ganska lustigt, har varit ute efter ett ljusrosa och ett höstfärgatlack ett tag nu och ville verkligen ha märket Essie. Men jag tycker 130kr är ganska dyrt för ett nagellack. Men så hittade Saga dessa på rean. Exakt de färgerna som jag tänkt mig. Riktigt lyckat fynd.) Tack besti! (har Muchi, muchi på naglarna nu och det är så fint.)
 
e.l.f translucent matifying powder från Ica kvantum 45kr. (Behövde även ett nytt puder och tänkte varför inte testa e.l.f´s för det är ju så billigt. Kan verkligen rekommendera detta, tycker det är minst lika bra som ett för 100 lappen. Det som kan vara negativt är att det endast finns i en färg. Färgen är ganska ljus, men för mig passar den perfekt eftersom jag blir så blek på hösten/vintern. Men det är ju translucent så det skall väl passa till de flesta hudtoner.)
 
e.l.f stipple brush från Ica kvantum 45kr. (Ville även testa en utav e.l.f´s borstar och behövde en som funkar till fonduation/bb-cream. Kan rekommendera även denna.)
 

Garnier roll on concealer från Ica Maxi 79kr. ( Alla ni som brukar vakna med påsar under ögonen eller bara se allmänt trötta ut på morgonen, köp denna. Använder den under ögonen för att se piggare ut och på ögonlocken för att dölja eventuella blodådror, den gör verkligen sitt jobb.)
 
Gillar alla produkterna väldigt mycket så tummen upp!
 
XOXO M
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Norea

18 Aug 2013 11:59

Min eyeliner är typ slut (använder svart ögonskugga för tillfället), så kanske borde testa den! Har funderat länge på att köpa en sån där roll on concealer också, för att täcka det blåa under mina ögon bättre, men alla jag sett hittills har kostat typ 100kr :o

Kommentera

Publiceras ej