MINA HÖJDPUNKTER PÅ 2013 HITILLS

1kommentarer

 
I början av året, 16 februari tror jag, for jag och min familj iväg till Österrike. En jätterolig resa som inkluderade flygplatser, skidåkning och shopping! På Köpenhamns flygplats införskaffade jag mig min första VS-produkt (en Pure Seduction-mist) och sniffade på den mest hela tiden haha. Skidåkningen var faktiskt väldigt rolig och sista dagen åkte jag, min syster och min mamma till Innsbruck och gick på Primark! Började gråta när jag såg skylten haha alltså jag är så patetisk.. Slösade runt 500-600 kr men fick med mig så mycket. En låt som får mig att tänka på denna resan är Call It What You Want - Foster The People
 
(alla bilder är tagna av Thilda) 
 
Väldigt snart efter det fick man höra att de irländska tvillingarna skulle tillbaka till Sverige igen. Allt gick så jävla snabbt haha men tillslut övertalade jag päronen och begav mig mot Karlstad med Mathilda! Där träffade man bland annat Norea, Evelina, Vira, Clara, Emilia, Emelie och Louise och ett par nya kompisar. Saknar alla så grymt mycket! Mycket kändisar träffade man också; John och Edward, Anton Ewald, Peter Jöback, Erik Segerstedt, Oscar Zia, Marie Serneholt, Behrang Miri osv. Jättejätterolig helg och gud skulle ge så mycket för att få återuppleva den! Två låtar som får mig att minnas allt: You - Robin Stjernberg och Begging - Anton Ewald
 
 
Sen var det mars och då blev jag äntligen byxmyndig! Haha nej men, fyllde år gjorde jag den 27 och strax därefter kom denna skönhet på besök. Vi gick på Emporia, köpte twinietröjor, gjorde om vår blogg och hade en mycket rolig photoshoot. Vissa av bilderna är väl, eh, mindre snygga (host, mittenbilden) men man får väl bjuda på sig själv! :D Vet inte riktigt varför jag satte detta som en höjdpunkt tbh? Men det var kul att få igång bloggen på ett fint och roligt sätt, och jag antar att det var kul för oss. En låt jag lyssnade på mycket under denna period var Missed Calls - Mac Miller
 
 
Nu kommer vi till det bästa detta året ♥ London! Mellan den 3-6 maj befann jag mig i himmelriket med min saknade klass. Vi gjorde så himla mycket; shoppade, åkte sightseeing-buss, gick på British Museum, var på musikal, gick på promenader, hängde på vandrarhemmet, bara andades in den fantastiska luften. Väl hemma igen var jag ca 3000 kr fattigare, men 10 000 gånger lyckligare. Jag hade varit i London. Shoppat på Victoria's Secret, Primark, Boots, massa souvenirbutiker.. Vandrat runt på Oxford Street och bara släppt tag om alla problem hemma i Sverige. Nä, London är verkligen det absolut bästa jag vet. Låtar jag lyssnade på mycket där: Mac Miller - Of The Soul, Kanye West - Touch The Sky och The Clash - London Calling. (psst! Här är min HAUL från allt jag köpte där; http://www.youtube.com/watch?v=jHQI1OXIHjc)
 
Detta var början på mina höjdpunkter, ska göra fortsättningen i helgen c:

1 kommentarer

Norea

16 Aug 2013 17:16

Åh, fyfan vad jag saknar Karlstad! Det var så perfekt :') Och du ska bara veta hur avundsjuk jag är på dig som varit i London :((

Kommentera

Publiceras ej