LITE #WANTIES

2kommentarer

 
Åh vad mycket man vill ha och åh vad lite man har råd till. Haha. Allt på bilden ovanför finns att hitta på Victoria's Secret (psst! De har en hemsida; http://www.victoriassecret.com/) Och faktum är att folk får en bild av att VS är hur dyrt som helst och en massa pengar i onödan bara, men jag tycker det är förvånansvärt "plånboksvänligt", hahah. Men gud, vad vill jag mest ha? Kanske munkjackan med vingar på, skalet, den lilla sminkväskan och anteckningsblocket som jag tycker är så himla fint?!

Vad gillar ni mest? Och vad tycker ni om VS - sjukt överskattat eller gudomligt fint? (om ni någonsin går förbi en affär, vare sig om ni gillar det eller inte tycker jag ni ska gå in dit. De lägger upp sina affärer så hiiimla himla fint!)
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

31 Aug 2013 15:11

Hur gör du dina collage? :o

Och jag vet inte riktigt vad jag tycker haha, lite överskattat är det väl, alla vill liksom bara vara mainstream.. Fast jag skulle själv inte tacka nej till en body mist eller något annat haha.

Norea

01 Sep 2013 17:40

Hallå guys nu tycker jag uppdateringen varit lite låg igen?? Ni får inte sluta blogga haha :((( Speciellt Thilda, har liksom inte bloggat på en vecka haha o_o

Inte för att jag är någon proffsbloggare direkt, men jag har i alla fall bloggat i fyra år utan att tappa blogglusten: 1) kommentera andras bloggar så blir det roligare och dessutom får ni fler kommentarer och högre statistik! 2) blogga oftare, typ 2-3 gånger per dag, så får ni fler träffar och högre statistik, 3) börja hålla koll på statistiken om ni inte redan gör det: tävla med er själva hur ni ska höja statistiken, typ ena dagen när ni bara bloggar en gång kanske ni har 10 besökare och sen när ni bloggar fyra får ni 20, och sen blir det roligare att blogga när man ser att statistiken går upp och det går bättre för bloggen typ. Haha, det är mina tips i alla fall :) Och 4) om ni har mycket tid och inspiration någon gång kan ni ju fixa tidsinställda inlägg, eller göra utkast som ni bara kan lägga upp nästa gång ni känner att bloggen stått tom ett tag. Så gör jag hela tiden haha, skulle säga att över hälften av mina inlägg har jag gjort långt innan tiden då de publiceras..

Summa sumarum: SLUTA INTE BLOGGA FÖR ME LOVES ER BLOGG!!

Kommentera

Publiceras ej