// LISTA //

1kommentarer

20 dreams you have 
19 quotes you love
18 names you like
17 words you like 
16 things you do when you're alone 
15 things you like to do 
14 books you have read/would like to read
13 songs you can't stop listening to
12 facts about you
11 things of you room
10 persons you can't live without
9 videos you like
8 favorite foods
7 persons/artists/both you dislike
6 things you can't live without
5 pictures of you when you were little
4 places you want to go to
3 letters to 3 different people
2 languages you wish you knew/want to learn
1 phrase that describes you

↑ 
Den här listan ska jag börja med och ha en siffra/punkt per dag. Tänkte att det kunde få er att lära känna mig bättre på ett roligt sätt! Börjar imorgon.
(Psst - om ni kommenterat vår blogg och vi inte svarar tillbaka men bloggen har uppdaterats med ett nytt inlägg, kan det bero på att det är tidsinställt! Så vi ignorerar er inte)
 
XOXO S
 

1 kommentarer

Norea

16 Aug 2013 09:55

SV: Åh, hos mamma kommer jag ha en halvtimmes bussresa, sen byte och en till halvtimme buss, sen byte igen och typ en kvarts buss - så det blir ganska mycket pendlande för mig med xD Sen när pappa flyttat kommer jag bara behöva gå till stationen (vilket tar typ 10min) och sen ta den sista bussen på ungefär en kvart, när jag är hos honom ^^

Jaha, ok :)

Haha nej det är klart det går bra!

Kommentera

Publiceras ej