I HOLD THE WORLD, IN MY ARMS

2kommentarer

Tjabba tjena hallå!
Nu sitter jag framför datorn och tar det lugnt. Har hunnit med mycket idag - vikte + delade reklam, hade i hårinpackning, var och fixade med gymkort, städade på rummet, packade skolväskan, men har lite kvar - rensa bland mina "doftprodukter" (body butters/lotions, parfymer, body mists osv..) eftersom vissa har jag haft lite väl länge, måla naglarna, välja outfit inför imorgon, ha på ansiktmask, kolla på Gossip Girl osv osv osv.. Puh. Känns som tiden bara flyger iväg..
.. för imorgon börjar jag gymnasiet och jag känner mig mindre taggad än någonsin. Vill verkligen inte dit. Hoppas min uppfattning ändras (för nu låter jag otroligt pessimistisk) men det är iaf så här jag känner nu. Vad jag kan glädja er med är att jag kommer lägga upp en OOTD imorgon eftersom jag börjar kl 11! (och vad jag kan glädja mig själv med är att jag ska se Mac Miller på fredag!!!!!!)
 
Är så jävla halv till den här bilden?? (pga = mitt läppstift är utsmetat, jag gör ett konstigt försök till ett leende, det ser ut som jag skelar..... liksom..... wat)
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

18 Aug 2013 18:43

Jag är nog minst lika otaggad som du :'( Men kommer du skriva om hur det var sen? Annars får du gärna messa mig, för jag vill veta haha! Vad är OOTD förresten? ^^

Anonym

18 Aug 2013 19:03

Vilket gymnasie och vilket linje ska du gå?

Kommentera

Publiceras ej