I AIN'T A PLAYER, I JUST CRUSH A LOT.

2kommentarer

JC-dräkt (fake) - fått av pappa // iPhone-skal - Teknikmagasinet
 
Heeeyyyyyy alla supersöta bloggläsare (= två personer typ!)
Gud vad den här veckan gått fort! Detta var den första riktiga skolveckan på gymnasiet för min del och det är, faktiskt, först nu som jag känner att jag nog valt rätt gymnasie trots allt. Jag tror helt enkelt att jag stannar! Woop woop typ, haha nej men. 
Idag fick vi iaf våra laptops i skolan så jag kan nog börja blogga lite bättre!! Låter kanon, eller hur? Med tanke på att varken jag eller Mathilda lyckats hålla igång bloggningen nu när skolan börjat tycker jag det är jättebra att jag fått en dator som fungerar, haha. Ska inte lova allt för mycket, men minst ett inlägg om dagen från min sida är något jag satsar på. 
Såå - vad händer ikväll? Ska ut och träffa en kompis snart tror jag och efter det ska jag ha myskväll med ansiktsmask, hårinpackning och målning av naglar! 
 
 
Detta är något jag verkligen behöver efter denna veckan, haha.. men vi hörs!
 
XOXO S

2 kommentarer

Norea

30 Aug 2013 19:00

Vad braaaa att du trivs mer i skolan :')

Sandra

30 Aug 2013 20:27

-yes de har jag

Kommentera

Publiceras ej